M-Files sai korkeimman arvion kahdessa kategoriassa päivitetyssä Gartner®: Critical Capabilities For Content Services Platforms -raportissa

LEHDISTÖTIEDOTE 12.10.2021

M-Files Oy sai Gartnerin päivitetyssä Critical Capabilities For Content Services Platforms -raportissa korkeimman arvion Tietovarastojen yhdistäminen- ja Liiketoiminnan digitalisaatio -kategorioissa[1]. Lisäksi M-Filesin tietojen yhdistettävyys säilytti edelleen korkeimman tuotearvion. Päivitetyn raportin tuloksiin vaikutti M-Filesin älykkään tiedonhallintaratkaisun tuotekehitys sekä huhtikuussa 2021 tehty Hubshare-yritysosto, joka tukee ulkoista sisällön jakamista ja yhteistyötä.

"Liiketoiminnan digitalisaatiosta ja tietovarastojen yhdistämisestä saamamme erinomaiset arviot vahvistavat, että olemme valinneet oikeanlaisen lähestymistavan yritysten liiketoiminnan haasteiden ratkaisemiseen", sanoo Antti Nivala, M-Filesin perustaja ja toimitusjohtaja ja jatkaa: “Hubsharen ansiosta asiakkaat hyötyvät yhteistyöstä, tiedostojen turvallisesta jakamisesta ja projektinhallinnasta. Autamme asiakkaitamme edistämään digitalisaatiota sekä parantamaan asiakaskokemusta älykkäiden tiedonhallintaratkaisujemme avulla."

Sen lisäksi, että M-Files sai muita 18 palveluntarjoajaa paremman arvion liiketoiminnan digitalisaation (3,75/5) ja tietovarastojen yhdistämisen osalta (4,13/5), se erottui muista positiivisesti myös pilvipalveluiden, tietojen hallinnoinnin sekä sisältö- ja prosessiautomaation osalta.

Critical Capabilities For Content Services -raportissa toimittajia arvioidaan samoilla kriteereillä kuin  Magic Quadrant™ For Content Service Platforms -raportissa, jossa M-Files nimettiin vuonna 2020 visionääriksi.

M-Files auttaa organisaatioita parantamaan tietotyöläisten tuottavuutta, varmistamaan saumattoman digitaalisen asiakaskokemuksen, vahvistamaan yhteistyötä, mahdollistamaan liiketoiminnan jatkuvuuden ja vähentämään liiketoiminnan riskejä.

Lataa Gartner Inc Critical Capabilities for Content Services Platforms -raportti  https://go.m-files.com/Gartner-Critical-Capabilities-Content-Services-Platforms-2020-FI.html

Lisätietoja

Toimitusjohtaja ja perustaja Antti Nivala, antti.nivala@m-files.com, puh. 040 556 0471

Pohjoismaiden markkinointijohtaja Tuula Tomminen
tuula.tomminen@m-files.com
puh. 050-329 9614

Gartner Disclaimer

Gartner does not endorse any vendor, product or service depicted in its research publications and does not advise technology users to select only those vendors with the highest ratings or other designation. Gartner research publications consist of the opinions of Gartner’s Research & Advisory organization and should not be construed as statements of fact. Gartner disclaims all warranties, expressed or implied, with respect to this research, including any warranties of merchantability or fitness for a particular purpose.

GARTNER and MAGIC QUADRANT are registered trademark and service mark of Gartner, Inc. and/or its affiliates in the U.S. and internationally and are used herein with permission. All rights reserved.

M-Files tarjoaa tekoälyä hyödyntäviä älykkään tiedonhallinnan ohjelmistoratkaisuja, joiden avulla organisaatiot saavuttavat merkittäviä liiketoimintaetuja tehostamalla toimintaansa. M‑Files yhdistää eri järjestelmät ja niissä olevat dokumentit yhteen muun merkittävän liiketoimintatiedon kanssa poistaen tietosiilot. M-Files tarjoaa oikeaa ja relevanttia tietoa käyttäjille heidän tarpeidensa mukaisesti ajasta ja paikasta riippumatta. Samalla M‑Files automatisoi liiketoimintaprosessit ja varmistaa tietoturvan sekä vaatimustenmukaisuuden. Tuhannet yritykset yli 100 maassa käyttävät M-Filesia tarjotakseen työntekijöilleen älykkäämmän tavan tehdä töitä. M‑Files on käytössä noin 1 200 organisaatiossa Suomessa. Asiakkaita ovat muun muassa Wärtsilä, SSAB, Nokian Renkaat, Valmet, Caverion, Finavia, Fingrid, Technopolis, Patria, R-kioski, DNA ja Liikennevirasto. Lisätietoja: www.m-files.fi.

[1] Gartner, “Critical Capabilities for Content Services Platforms” Lane Severson, Michael Woodbridge, Marko Sillanpää, päivitetty 31. elokuuta 2021.

Content just for {6sense.company.name}
Welcome! We have curated the content in this resource section specifically for {6sense.company.industry}.