M-Files nimetty Strong Performer -kategoriaan globaalin tutkimusyhtiön raportissa

M-Filesin kehittämä älykkään tiedonhallinnan ohjelmisto sai korkeimman mahdollisen pistemäärän metatietopohjaisuudesta, mikä on tunnustus M-Filesin visionäärisestä ja ainutlaatuisesta lähestymistavasta tiedonhallintaan.

LEHDISTÖTIEDOTE, julkaisuvapaa 14.6.2021
M-Files on nimetty Strong Performer -kategoriaan Forrester Wave ™ Content Platforms, Q2 2021 -raportissa. M-Files sai korkeimman mahdollisen pistemäärän metatiedoista. Raportissa oli mukana 14 kansainvälistä tiedonhallintapalveluiden toimittajaa, joita arvioitiin 25 kriteerillä.

Forrester toteaa raportissaan: "M-Files jatkaa erottautumistaan vahvalla metatietokeskeisellä lähestymistavallaan ja tarjoaa SaaS-pohjaisia (Software as a Service) tiedonhallintapalveluita Microsoftin Azure -pilvipalveluita hyödyntämällä."

Forrester nostaa esiin myös seuraavat M-Filesin vahvuudet:

• Metatiedot, hakutoiminnot ja joustava tiedon yhdistäminen ovat M-Filesin erityisiä vahvuuksia.
  • Referenssiasiakkaat olivat erittäin tyytyväisiä M-Filesin hakutoimintoihin, työnkulkuihin sekä tuki- ja asiantuntijapalveluihin.
  • M-Files on hyvä ratkaisu erityisesti silloin, kun käyttötapaukset edellyttävät vahvaa metatietomallia, joka mahdollistaa tiedostojen automaattisen luokittelun, elinkaaren hallinnan ja prosessit.

"Sijoittuminen Strong Performer -kategoriaan Forrester Wave -raportissa on osoitus visionäärisestä lähestymistavastamme, jonka perustekijöitä ovat älykkäät työnkulut ja liiketoimintaprosessien automatisointi. Älykäs ohjelmistomme tunnistaa liiketoiminnalle merkittävän sisällön ja sijoittaa tiedot niiden oikeaan kontekstiin. Kaikki tämä mahdollistaa entistä fiksumman tavan työskennellä ", sanoo M-Filesin perustaja ja toimitusjohtaja Antti Nivala.

Forresterin raportin tulokset ovat tunnustus myös keskitetylle tiedonhallintaratkaisulle, jonka ansiosta asiakkaat voivat yhdistää tiedot älykkäästi erilaisiin ulkoisiin järjestelmiin. Työntekijät voivat hallita sisältöä helposti päivittäisiä työkaluja käyttämällä.

Forresterin raportissa arvioitiin myös sitä, mitä asiakkaiden tulisi vaatia tiedonhallintapalvelujen tarjoajilta: "Yritykset, jotka investoivat osaamiseen ja kumppanistrategioihin palvellakseen valittuja markkinoita, käyttävät teknologiaa edistääkseen innovaatioita ydintuotteessa. Nämä yritykset tarjoavat räätälöityjä ratkaisuja, jotka auttavat asiakkaita ottamaan ohjelmiston helposti käyttöön."

Lataa The Forrester Wave ™ Content platforms, Q2 2021 -raportti.

M-Files on älykäs tiedonhallintaratkaisu, jonka ansiosta työntekijät löytävät tarvitsemansa tiedot silloin, kun he niitä tarvitsevat. Ohjelmisto varmistaa vaatimustenmukaisuuden. Se myös yksinkertaistaa prosesseja, vähentää riskejä ja alentaa projektien kustannuksia. M‑Filesin avulla työntekijät voivat keskittyä ydintyöhönsä. Alkuvuonna 2021 M-Files sai 67 miljoonan euron kasvuinvestoinnin, joka edistää M-Filesin tuoteinnovaatioita edelleen. Huhtikuussa M-Files osti Hubsharen, tietoturvallisten digitaalisten asiakasportaalien toimittajan. M-Filesin tuoteportfolioon liitetty Hubshare tarjoaa tietoturvallisen tiedonjakoalustan, jonka avulla yritykset voivat olla edelläkävijöitä digitaalisessa asiakaskokemuksessa.

Toimitusjohtaja ja perustaja Antti Nivala, antti.nivala@m-files.com, puh. 040 556 0471 (Antti Nivala asuu tällä hetkellä USA:ssa, joten haastattelut mielellään Suomen aikaa klo 14 jälkeen.)

Pohjoismaiden markkinointijohtaja Tuula Tomminen, tuula.tomminen@m-files.com, puh. 050 329 9614

M-Files tarjoaa tekoälyä hyödyntäviä älykkään tiedonhallinnan ohjelmistoratkaisuja, joiden avulla organisaatiot saavuttavat merkittäviä liiketoimintaetuja tehostamalla toimintaansa. M‑Files yhdistää eri järjestelmät ja niissä olevat dokumentit yhteen muun merkittävän liiketoimintatiedon kanssa poistaen tietosiilot. M‑Files tarjoaa oikeaa ja relevanttia tietoa käyttäjille heidän tarpeidensa mukaisesti ajasta ja paikasta riippumatta. Samalla M-Files automatisoi liiketoimintaprosessit ja varmistaa tietoturvan sekä vaatimustenmukaisuuden. Tuhannet yritykset yli 100 maassa käyttävät M-Filesia tarjotakseen työntekijöilleen älykkäämmän tavan tehdä töitä. M-Files on käytössä noin 1 200 organisaatiossa Suomessa. Asiakkaita ovat muun muassa Wärtsilä, SSAB, Nokian Renkaat, Valmet, Caverion, Finavia, Fingrid, Technopolis, Patria, R-kioski, DNA ja Liikennevirasto. Lisätietoja: www.m-files.fi.